me me and just me !

My photo
insan biasa sajor.! menulis sekadar memuntahkan apa ada di benak fikiran..penulisan yang sekadar cakar ayam..menaip bila ade mud sahaja..yg sudi bace,terima kasih yooo.!! aha..jangan bila ade post islamik dah judge aku ni baik or cube berlagak baik..ehh..ehh..nope!! hanya insan biasa sahaja,hati pun belum bersih..but im trying to be better muslim..in shaa ALLAH..and dont expect perfection from me..BECAUSE IM A SINNER :')

May 8, 2012

my baby gigi.

today,im loss my baby gigi...emm..emm..actually aku punya gigi bongsulah..hehe..so,hari ini dapat ponteng class dengan hati yang tenang disebabkan dapat mc.~owh..selalunya kau suka suki je nak skip class kan?~hah..tapi sakit oohh menanggung beban kehilangan gigi tersayang..dah la nak buat keputusan nak cabut tu sampai tak boleh tido..sayang gigi punya pasal..tapi atas nasihat doktor,ku gagahkan jua..sob sob..Y_Y..

asal?? gigi kau hitam ke? berlubang? asal nak buang? haaa..meh nak story mory sikit pasal gigi bongsu aku..1st,meh tengok lukisan aku dulu..




-->buruk nye kau lukis nyahh..-..-''

hah..kan lebih senang untuk terangkan dengan bantuan gamba scan aku nih..ahak.! see.. that's why la aku kene buang juga..sebab gigi tumbuh terbalik melawan arus..bila condition dia camtu,so makanan selalu stuck kat situ bila makan..untuk mengelakkan berlakunya infection,maka..HARUS dibuang.!!

so.1st..kene inject 3x..wargghh.!! berair2 mate aku..sakit hokay.!!..rase nak je tendang doktor tu..nak je jerit kata yang aku tak jadi nak cabut.serious sakit o0h.dah ah doktor tu asyik cakap 'susah ni..yang ni susah sikit''..SENGAL.!! dah ah ulang banyak kali..lagi la buat aku meronta-ronta nak balik..hahaha..then mulut pipi dah rase kebas2  dan hilang deria..bermula lah sketsa mencabut gigi..setelah gigih doktor tu berusaha,finally...tercabut juga my baby gigi..

''nak??'' tanya doktor sambil menunjukkan my baby gigi.
''erm..erm..'' angguk ku dengan sopan.~ecehh..~

kemudian doktor tu isi macam tembakau basah kat tempat cabutan tadi..eh eh..tembakau?? kau gila ke yat?? ~~.conclusion dia,aku tak tahu benda ape..dah nampak cam tembakau ayah..hahaha

habis? NOPE.!! 

jarum dikeluarkan..kemudian di susuli benang dark green colour (lebih kurang lah)..omaii..okay..ready untuk aksi jahit menjahit...wahhh.!!..JAHIT u all..jangan memain.!! ni 1st time dalam kehidupan ku kene jahit dengan 'tali tangsi' tu..--> owh..aku panggil benang tu tali tangsi..more prefer KOT..hahaha....bulat biji mate tengok tali tangsi dalam mulut..then..siap.!!next week,kene g cabut benang..:)

mula-mula cabut tadi tersenyum riang je..but right now...erm..erm..ermm..doktor.!!! nak inject lagi boleh?? please..sob sob..=')


-->doktor.! i rase u bukan bagi my baby gigi je..ngan gusi-gusi i sekali u bagi..huh.!!~


No comments:

Post a Comment