me me and just me !

My photo
insan biasa sajor.! menulis sekadar memuntahkan apa ada di benak fikiran..penulisan yang sekadar cakar ayam..menaip bila ade mud sahaja..yg sudi bace,terima kasih yooo.!! aha..jangan bila ade post islamik dah judge aku ni baik or cube berlagak baik..ehh..ehh..nope!! hanya insan biasa sahaja,hati pun belum bersih..but im trying to be better muslim..in shaa ALLAH..and dont expect perfection from me..BECAUSE IM A SINNER :')

Aug 4, 2012

mimpi si cinta.

mimpi kan si cinta?
kekasih?
pakwe?
boyfie?
gewe?
atau
bekas teman lelaki?
ahhhh..bukan..bukan..
takde kaitan yang hidup atau yang mati
ini hanyalah mimpi..
bukan mimpi di malam hari
mimpi si cinta yang aku IMPI...ehem..ehem..
ulang suara..
yang di-IMPI-kan..!


mula-mula


aku bertemu si adam...


kemudian....


Tuhan tautkanlah cinta di hati
berpadu indah dalam mihrab cinta 
err..
ye..memang lirik lagu. -..-''




dan cinta itu seperti ini

menurutku cinta itu...


namun ketika cinta aku datangi

aku jadi malu  pada

keteranganku sendiri....

namun tanpa lidah cinta

ternyata lebih tenang...



mimpi si cinta??

cinta yang bertaut dalam cinta_Mu....aminnnn :')



DOA?

aminkan doa untuk dapat jodoh terbaik dari sisi Allah..

' Rabbana hablana milladunka zaujan thayyiban wayakuna shahiban lii fiddini waddunya wal akhirah.''
ertinya...'..Ya Tuhan kami,berikanlah kami pasangan yg terbaik dari sisiMu, pasangan yg juga menjadi sahabat dlm urusan agama, urusan dunia dan akhirat..'



p/s :: pinang saya dengan bismillah.. !! hehe

No comments:

Post a Comment